Wednesday 11 July 2012

Testing Berbisnes


Assalamualaikum..

pagi rabu nan syahdu..redup jer...sejuk nyaman jer sampai terlewat bangun subuh tadi..

nak kata tdo lambat xdelah jugak..kol 11 lbh dah masuk tdo ..
tp ntah kenapa leh terbabas kol 6.30 baru sedar..ahaaiahahi...

lupakan cerita bangun lewat..ni nak cite pasal mood berbisnes..heheh
actualy taun ni aku xde buat bisnes aper pun utk raya..mcm taun2 sudah ade gak buat kuih raya n kek jual skit kepek2..nak kata untung bayk xdelah tp lepas lah belanja raya belikan mak n abah baju raya...alhamdullillah rezeki buln ramadhan mmg bayk..rajin dengan tak jer..

nak dijadikan cerita ade sorg new fren ni actualy die ni wife kwn sekampung en.suami..xdelah rapat sgt asalnyer bermula dr die datang masa wedding day aku bulan lepas..start dr tu kitaorg ade lah lepak minum wif hubby masing2 sekali,2 gitu...mmber ni mmg bisnes pin2 felt,brooch2, ngan kepek2..tp sbbkan xde modal..so aku xberani ni try n error jual brooch..sedangkan actualy brg tu mmg leh jual lah kalo kat opis ramai mak jemah,mak temah,kak limah ..ntah mcm mane maybe die percaya sbb sekampung kot..die ofer jadi dealer brooch die..aku pun terus terang jelah mmg xde modal..so aku just tolong jualkan barang die..terpulang lah die nak bg komisen berapa..
maka bermulalah episod baru aku mula berniaga hari ni....



meh tgk skit  brooch santek2 n murah2,petern2 baru lagi.


 





No comments:

Post a Comment