Monday 16 July 2012

Dibius Cinta



Ahak..
tajuk entry tak menahan..
baru sat-sat ni tadi..ade staff mintak buat call out..
dail2 nombornyer..sekali kuar caller ringtone..

"Aku bius Cinta
Cinta yang tak ada tandingan
Namun mungkin tak ada tandingan
Entah ku tak tahu…
Kita yang malu hati untuk mengakui saling cinta"

senyum sendirian gue..aduhh..
hahah teringat zaman-zaman mula en.suami nak ngorat aku dulu..
siap letak status "   friendster " dia..
masa tu glamor nau Friendster ni..Facebook baru jer nak naik time tu..
heheh..mcm lama benor bunyinye..heheh
Time tu taun 2008 masa tu aku ngan en.suami jupe balik after 10 taun xpernah terserempak kat mane-mane..walhal pekan Tapah hatta daerah Batang Padang ni idak ler besor mane pun..tapi mmg  tak pernah jupe each alter..since dia pergi sek teknik and aku terus kat Buyong Adil..sampai lah masing-masing dah habis study...dah keje dekat 3 taun barulah jumpa balik atas pertolongan kawan aku merangkap kawan dia juge..masa tu pun en.suami dekat Gua Musang kerja ngan Felcra..aku plak masa tu baru balik dok keje kat Tapah.
lepas dah kawan dekat setahun..time tu pun masing-masing baru je solo kembali..masing-masing wat xtau..sampilah akhirnya en.suami letak status "aku dibius cinta"  tahun 2008 glamor kot lagu tu..melly goeslow ft yusry kru
hahah..aku mmg xberani komen kat status die masa tu..cuak pun ade..dia ni dibius ngan saper plak..dok sms2 aku,caling2 aku tibe terbius cinta ngan orang lain plak..tp mak buat cool jer..malu tapi mahu..malu sbb takut bertepuk sebelah tangan..tp mahu sbb dah tangkap cinta.tertanya2 gak siapalah yang membius die...tp rupanya dia kena bius cinta dengan aku rupernyer..


pernah sekali aku nyakat en.suami..
" ade org tu dibius cinta.."
dia lak jawab
"ermm..ade lak org tu leh wat xtau"
hahaha..


well xbius maka xcinta...dah bius tangkap cintan plak...sampai lah akhirnya kami sah jadi suami isteri..dan membuktikan cerita-cerita yang molek tentang die di zaman sekolah2 dulu..... :-)

ok pada saper2 yang dah lupa rupa friendster ni ler iconnyer..skang dah rupe aper ntah..
  
 
Friendster zaman dulu-dulu 



Frienster sekarang ntah haper2



akuan frienster aku ngan en.suami.kitaorg pernah  try bukak ntah aper benda yang keluar..cube la korang bukak plak akuan Friendster korang wujud ker lagi..huhu


p/s:sori panjang lak aku membebel..





No comments:

Post a Comment