Tuesday 10 July 2012

Bila diri xpunya apa-apa


aduhai ..
susah tol..kalo semua benda kita xpunya..
aku lum ade email rasmi uitm lg even dah dekat 2 bulan masuk keje..
normal lah kalo dah ade emil rasmi sume ativiti,program,pekeliling,info,arahan, dan segala mcm mak nenek mesti masuk ke email sajok...

jadi bg aku yg xde email ni..akan terbangak2 begitu sahaja lah nampaknyer xtau benda..
bila orang dok sembang pasal program,ape2 kejadahnya..haram aku tau.aku naganga jelah dengo deme bercerita..
mcm insiden pg tadi haram aku tau kena amik gambo staf ikut department..terbangak2 lah tgk deme bergambo..rs terpinggir pun ade..dah last2 bos masuk nak amik gambo barulah anak buah dtg panggey..apa2 hal mesti aku sorang je yang xtau aper2..contoh mcm taklimat bulan lepas..sedih tol hati..sume org masuk dgr taklimat..aku sorg2 kena jaga kaunter..terkulat2..tau lah aku budak baru tp jgn ler buat xtau ker aku..huhuh..
ade yang tau pun xde lah nak tlg bgtau..sedih...sob..sob..sob...
 
mintak tolong orang biasalah..
belum tentu orang nak tolong kita..tp bila tang die susah xsampai ati pulak kita xnak tolong...
tulah nasib diri serba kekurangan..

huhuh...bertabah jelah yer..wahai hati..






 

No comments:

Post a Comment