Thursday 12 July 2012

Hari Khamis...Baju Batik yerr...


Assalamualaikum..

yeahh hari khamis dah..

pg ni terbangun lambat lg..mujur lah xleh solat..en.suami dah bangun kol 5.30..tp sambung balik tido..kelam kabut bangun iron baju..minggu ni aku malas menggosok baju..kain pun sudah sebakul  tak berlipat..ngehngehhhh....

en.suami tak jadi pakai kemeja sbb die ade program pagi ni nak kena setup tempat..pakai tshirt jer katanya.hai selamat..gosok baju aku jelah..okehh baju batik kan tema hari khamis..selalu orang nak gosok baju batik jenuh berspray2 ayor bagai nak bagi licin..tp baju aku senang je..kain chiffon (tol ker ejaan aku ni) corak jer ala-ala batik..jdk lah aku tak mampu nak beli baju batik yg rega ratus2 itu..huhuh mampu yg biasa2  saja..janji ikut tema ...mmg ler  tak wajib dan kadang2 aku pakai gak baju kurung corak biasa..hahah belasah jelah...

hai ni mak metua g pekan khamis lg.lupa nak snap gambo pekan tu seperti yang dijanjikan..heheh nampak lak cendawan busut..mintak2 ler mak metua beli..heheh leh buat sup..smlm jupe kat pasar malam bidor tp cendawannyer udah kembang2..ciput lak tu....uhh cendawan.....  :-)  
jemu dah makan cendawan tiram 3,4 hari ni. 

back tu baju batik..anyone yg ade jual kain utk buat baju batik murah2 harga under 100 sila info yer..(heheh nak murah sajer...)




 

No comments:

Post a Comment