Friday 6 July 2012

Dah petang jumaat..


lunch td balik umah mak..heheh jupa tudung mak..rembat trus sbb malas nak lilit..lg pun xsempat kang lewat lak masuk upis..dah lah  skang aku pembantu makmla merangkap pembantu khidmat pelanggan...

hehe maka bila aku masuk saje ke pagar uitm..2-2 PB mcm heran jer..yerlah pg td lain skit..ptg dah lain.heheheh..arah jalan pun lain..sepatutnya aku masuk dari kiri ni aku masuk dr kanan..nak but mcm mane dik akakkkk ade 2 umah kan skang..kamu adeyy..???

en.suami call masa lunch tanya nak beli aper dari manjung..of course ler ikan bilis ngan stonggg kering bersalut gula...ade ke benda lain dr manjung...?

tunggu laki balik..mlm ni leh buat sambal ikan bilis cabai burung....:-) terliur sudah..  apsal td bau kari aku rs nak munt.. jerk..lauk sedap tu kari ayam ngan roti jala..adoi..apakah ini betul simtom2nyer dah terkena. 

esok cuti yeahh..esk g makan kenduri..ipoh.nak pakai tudung bawal matahari beli smlm ahad makan kenduri lagi umah pakngah kenduri tahlil....heheh gantung piuk mak minggu ni..ahai kain cadar ngan comfoter nak kena cuci..huhu


sebelum balik meh ingtkan lg GA..aku dah joinn..uoaallllzzz???

so saper2 nak join just klik sini .ni..aku pun try jugak hadiah mmg best...
aku berkenan pie maker tp dpt basket lawa tu pun jdklah,...



 

update giveaway ni tinggal 5 hari jer lagi.10 julai ini mau tutup sudah...







No comments:

Post a Comment