Thursday 26 July 2012

Menu Berbuke day 6


aalhamdullilah ..

kenyang makan berbuka tadi..aku xmakan nasi pun sebab dah goreng bihun.
kami laki bini hadap bihun semangkuk besar..hahahah..
MIL ngan SIL  makan nasik lauk ikan cencaru bakar..mmg pebrat aku ikan tu tapi dah goreng bihun sekuali haruslah makan bihun kan..

tapi bihun hari ni terlebih air lak.so jadik lembik skit tapi still lah bihun goreng..aku xbuah kicap pun.just biarkan bihun tu merah ikut color cili..en.suami request nnt suh masak bihun singapore makan ngan kuah kicap.Next time lah..nnt I buat k..

My  SIL yang dok kat klang..call MIL tanya masak apa..sian orang dok bujang..main beli jer kot..hahah experience aku dulu mcm tu.pagi2 tadi die dok ngomen gulai lemak labu kat FB haha...so petang tadi before nak berbuka dia caunter check on my MIL.Ntah macam mane MIL suh amik gambo menu hari ni hahha..
nak tunjuk kat anak daranya yang diperantauan..



meh layan gambo aku snap before berbuka tadi.
_
_

bihun goreng seafood
semangkuk ni kami berdua laki bini habiskan..haha


kuih kelantan.Mak Ngah en.suami bagi..
kuih xtau nama..anyone orang klate yang tau dak???
kuih ni ubi keledek dilapis2 and aku rasa manis giler kot.


tapai pulut buatan MIL ngan kuih muih orang bagi.







No comments:

Post a Comment