Wednesday 4 July 2012

Lunch di cafe UITM sajok

ermm..kan dah kabo..idak ler jadik keme ngan kak ju ker rest houz..heheh juli2..al -kisahnya gini

kol 12.34 td aku msg fb kak ju. 

                                  aku :      kak juu..
                                         jdk ker jula juli nak g makan tapah ni
                                         hehehe
                              kak ju :  ntah
                                            hehe
                              aku :      tunngu jelah die telepon
                              kak ju  : dia x tny pape mcm xhd
                                            kalo x mst dia amik oder da kan
                                           hehe 
                              aku   :    a'ah
                                           biorlaer kak ju
                                           kalo die ajak kng kita teman ler
                                           kalo x kita makan kantin sudah
                                           org xde kete nak ke tapah..heheh numpang2 ni segan
                                            nak tanya kalo die xngajak 
                              kak ju : huhuh
                                           keta kak jue ada je 
                                           tp takut lambat la kalo kita g br tempah 
                                           dia beria nk mkn                                                                      
                                           kalo dia nk g kita teman la sambil
                                           kalo x kita ke cafe je
                                           idok ler lambat kan
                                           heh 
                              aku  :   yer ler,..makan ctu nak drive lg..nak order nunggu la
                                           lambat ler
                                           die senypa je
                                           ha
                                           gee xkisah mane2 pun bole
                                           leh kali ler kita pg kak ju 
                              kak ju  :kak jue pun ok je gie...
                                           ari2 jumaat leh la santai2
                                           hehe 
                              aku    :  heheh
                                           jom ler kita ker cafe
                                           udah masuk waktu makan ni
                                           hehehe 
                              kak ju : huhuh
                                           ok

elok jer aku sign out fb..chor juli call..

              dia  : chor jadik ker kita..ni aku idak ler ngoder..
                 aku : aku nunggu kamu ler..kot idak jadik kita makan ler kt cafe jer..
                 dia  : aku rgase idak sempat ler chor..aku xsempat order..aku bz benor laiberi 
                          seri iskandar ngantor barang  banyak benor..xsempat aku nak nelipon.. 
                 aku : xper ler aku pun nunggu kamu kot kamu xjdk pg ker haper..
                          xper ler esk2 ler kita pg  yer...moh ler kite ker cafe ajer..
                 dia : yer ler esk jer ler..kamu nnt lalu singgah laiberi yer chor.


dah rguper pah bedah puloak aku berckap ngan dak juli ni
aku pun pelik die ni org teluk anson..muker ade ala2 anak mami tp pelat peraknyer ngalahkan budak2 parit ngan bota..adoi....hheheh..lawak pun ade
     xperlah sebenornya juli ni dietnyer kan main..pg td die makan benda pa ntah ..awal2 dah sound kak ju depan foyer
dia : pg ni jgn ajak awok g makan yer..awaok ade bawak bekai..
hahah
kak ju dtg kt aku lepas tumb print..
kak ju : gee c juli awai2 dah kabo jgn ngajak die brekfes..heheh sombong benor die rhini bawak bekai katanya..hahaha
hahah aku ngan kak ju gelak jerlah..

alih2 sedang asyik kami makan kt cafe die dok lenggang2 dtg..bawak botol air..dok ngadap kami makan last2 amik tauhu sambal sebijik makan..itu jer ker kamu makan juli..huhu..jeles plak aku nengok die bole bertahan ngan makanan yg ciput2 gtu..diet tol ..maka timbul lah kejadian die entry sebelumnya..die beria nak makan chiken chop tibe2

chiken chop ntah kemana rest hauz ntah kemana last2 kami semua dok serbu nasik kt kantin die dok mertah hati ayam ngan sayur bayam..pastu pakat gelak2 ramai nasihatkan die suh makan byk..hahaha.. 
boley gtu  ?

nnt ade peluang aku upload pic chor juli ni..lekat nama chor sebbnya die suke benor manggey org "chor" laki / pompuan = "chor" jugey...heheh
 belasah lah juli ....
  



p/s : ate pekat benor loghat peraknyer...ajernyer tumpo... 
       sila abaikan bahasa perak aku yg xberapa nak betoi tu..
       huhu aku  idak ler pandai bebenor..







No comments:

Post a Comment