Monday 3 September 2012

Suke-suki jer..


suke2 jer nak buang ketupat riben aku..
raya ko dah abis ko punya pasal ler..aku lum abis raya lagi..
raya ade lagi 14 hari..
sengal punya PB ..
mmg bagi gua panas jer lu ni..
cis...suke2 jer bukan duit ko pun beli riben tu..ikut akulah nak letak sampai raya taun depan pun..
aku diam jer..dasar xreti hormat harta benda orang..
sebelum ni dah la main suke2 jer letak helmet die yg hapak tu atas buku aku..ni suke suki jer nak buang ketupat riben aku..dah la aku susah2 tunggu kak mai anyamkan..die lak senang2 nak buang..
tumbuk kang baru tau..

mmg lah org2 opis ni ade yg hampeh mak labu..
lain kali tanyalah dulu ..sape punya..ko ingt benda tu turun dari langit ker dom letak baik punya atas kaunter ni..dah tentulah ade mahkluk yang buatkan..belikan riben hijau silver tu..
sekolah sampai jah 3 jer kot..xde belajar moral lak tu..
hilang hormat aku kat ko..mmg lah ko kan..ari tu kes pakse2 org bg no phone kedai kad kawen..kata tau sgt pastu pakse2 plak..kalao kedai tu aku yg punya surelah aku leh komfirmkan kedai tu bukak sampai kol baper..ni main pakse2 lak suh g check kedai tu..kalo depan UITM ni yer jugak..
sengal unta tahap unta bagdhad..
kalo esk ade ketupat riben ku hilang aku tau ler saper punya kerja..


sabo2..hari ni puasa ..habis lak pahala den kang.



No comments:

Post a Comment