Tuesday 25 September 2012

Jangan Pandang Belakang


tajuk macam seram jer..tp ..xde yg seram pun

jangan pandang belakang means..jgn pandang apa yang dah berlalu
yang berlalu biarkan berlalu..
kalo die boleh teruskan hidup die kenapa tidak aku..
cewaaah..

barang yang lepas xusah dikenang..
kalau lah jalan hidup itu bukan milik aku..buat apalah aku piki-pikikan..
carilah jalan hidup yang lebh baik dari itu..

benda ni jugak kot buat mood aku swing2..
sian En.Suami kurang layanan ramah mesra dari aku..kekeke..
tapi makan  pakai beliau cukup ok..
just kurang bercakap and xde mood pun nak nyembang..

bila dikenang2..
rs mcm bongok ker haper aku ni..
ingat benda yang sudah2..
tarak guna pun..menambah beban dalam hati lg ade..

sudah cukup..cukup sudah..sampai disini saja..
daripada batin terseksa lebih baik begini saja..

ahak bak kata najwa..
aku rasa kosong..kosong..koosonggggg....

yup rs kosong dan kosong...
huhu..

xmungkin ku berpaling...
jangan pandang belakang..
biarlah asal bahgia..

No comments:

Post a Comment