Thursday 6 September 2012

Belum Sampai Masa lagi


rentetan dari entry Simpan la dulu lepas raya sakan hari isnin hari tu shcoolmate merangkap opismate aku skang bgtau kata calon2 temuduga hari tu ade yag dah dpat jawapan.."kamu semak dah ker nama kamu"

aku mmg takaut nak tgk tp gagahkan jugaklah Suruhanjayan Perkhidmatan Pelajaran update semalam tapi takat utk negeri

Johor
Terengganu
WP KL/ Putrajaya
N.Sembilan
Kelantan

kemaskini 05hb september 2012

hai lah rupanya banyak lagi peringkat negeri belum diupdate..
tp nebes jugak sbb aku mmg mengharapkan jawatan tu..
moga2 ade rezeki untuk aku kat situ..
moga2 ALLAH permudahkan urusan rezeki ni untuk aku dan suami..
dalam nebes2 aku heck gak..
hampalah jugak  bila kuar  " maaf nama anda tiada didalam urusan temuduga ini"

huhuuu.........
rupanya lum sampai  masa untuk negeri Perak Darul Ridzuan..
moga2 sampai ke Negeri Perak yang indah permai adalah nama aku tersenarai..

Ya ALLAH permudahkan urusanku ini..sampai masanya Engkau permudahkan ianya untuk kami..






No comments:

Post a Comment