Wednesday 12 September 2012

Sentap


anak rusa nani baru kembang ekor ,
apa dosa kami lalu tidak tegur,

huhu..
aper perasaan korang kalau org tu org opis korang berpangkat bos..lalu selisih nak g tandas die menunduk jer..
nak tegur pun terencat..
rasa sentap lor..rs mcm diri ini tidak disukai..
apakah dosaku padamu bos..
selalu kau kulihat tidak ikhlas dengan diriku..huhu

dok depan pintu masuk ni pun selalu xdipedulikan ..
huhu...org dari jauh boleh die suh aku panggikan ..
aku yg dok depan ni tak dipelawe pun kata org perak..
xdelah hadap sgt pun..tp kadag2 tu sentap jugak..terasa gak ati..
mcm tak dipedulikan jer akan kewujudanku disini..
hina sgt ker aku ni...
g makan pun xde nak ajak..aku pun tau kena gak bekfas,lunch langsung lah xpeduli sapa nak ganti tempat aku..
bila xde kawan tau plak ko mengagau cari staf bawahan ajak teman makan..
huhu..dah dekat 4 bulan keje cni hubungan aku ngan die ni still xleh nak join baik punya..ala2 gtu2 jer..
xbest ar..

hari2 datang keje pun kdg ilang semangat..xper..
sabar jelah..
sabar tu separuh dari iman.
fasa baru siap mesti die moving out g building die sendiri..(ayat pujuk diri sendiri)
buat masa skang ..bertabah lah wahai hati.


No comments:

Post a Comment