Friday 28 September 2012

nak beli pensil..nak beli pemadam


alahai..dah potang jumaat dah..
huhuh

ESOK dah kena g jawab exam..
preparaton xde mane ni..huhu
baru jap ni dpt tau kwn sek aku ..si Adam Kamaruddin pun akan seat sama tp nun jauh diutara..
aku kat Ipoh jer..

huhu...baru sedar yang aku xbeli pun pencil 2B//lepas tgk c adam kamaruddin ni upload pic pensil die beli tu kat FB..muahaha mmg aku xteringt langsung padahal hari2 balik lalu pekan Tapah..
Adoilah...petang ni haruslah mencari pensilnyer..xleh tidak kena cari..

aku ade jer pemadam ngan pencil tp bukan 2B ..dalam surat panggilan dah mention pakai 2B kalo dak nnt komputer xleh baca bo0rang OMR aku..sia2 jer nnt...

time kasih ler en.Adam Kamaruddin..sebb upload pic tu kalo dak mmg esk pagi menggagau dlam pekan Ipoh..n belum tentu ade kedai yang bukak..huhuh.

huhu c Adam lak baik ati bg link2 suh aku tambah study..adoi..
aku g jelah jawab usaha utk dptkan keje tetap..
selebihnya tawakal
kalo xlepas pun exam ni..xper take it as an experience..

balik ni nak beli pensil,,nak beli pensil..nak beli pensil..nak beli pemadam..nak beli pemadam.



jangan lah lupa..kalo lupa mmg naya la menjawabnyer..
baju utk g esk pun aku dah siap gosok..
punya semangat kot..kekeke tp hampeh aku leh lupa tools nak menjawap..
huhu..

No comments:

Post a Comment