Tuesday 4 September 2012

Rezeki Puasa 6 (^.^)


Assalamualaikum

hehehe..
pagi2 lagi orang dah tanya.. "gee puasa lagi ?"

aku lak jujur ikhlas ler bgtau.."hehehe semlam baru start kak siti"

"la yerker..ade bekas dak ? nak bg kuih skit boleh makan berbuka nnt"
aku "erkk xdelah kak siti dah bwk balik semua"
"xperlah kat atas ade nnt amik kat atas yer"

xsampai 10 minit Pn.Dayang Siti Hajijah aka Kak Siti call intercom suh naik amik kuihnyer
aku ingtkan kuih aper
rupanya kek lapis cheese..heheh
rezeki ..banyak gak ler bgnya..ingtkan kuih aper rupanya kek..

kak siti ni orang srawak pandai la buat kek lapis..hari tu makan kek lapis cadbury u..kat kedai pun xde jual..huhu sodap ..xmalu jer aku amik banyak2 kali..masa tu plak time berbuka..sah2 lah semua pelahap.kekeke
hari ni dapt lg makan...kek lapis coklat cheese plak..haiya..Thank u la manyak2 kak siti..

 
lebih kurang gini ler rupanya (gambar en.google yer)


semalam deme buat open hauz 2 tempat aku xdpt pg sebbnyer aku pose..hari ni dpt lah rezeki kek org bgi utk berbuka..

Alhamdullillah...

org yg terasa ngan aku hari tu pun dah manis muka balik tegur2..layan jelah elok2..orang baik kita layan lah baik..aku xrugi die pun xuntung..

Alhamdullillah...








No comments:

Post a Comment