Wednesday 12 September 2012

Cuaca cerah Kami nak beraya


Assalamualaikum..

hari ni ade adalah 12 september..kkekeke
semua org pun tau..tp tak semua orang tau..hari ni buat pertama kalinya aku beropen hauz raya sebagai waraga UiTM..sebelum2 ni tempat keje lama ..ade gak jamuan raya tapi xrasa pun mcm staf..mcm jemputan jer adenyer..huhu

rasa beria plak aku..ceh..
org lain xde lah over kot..
aku pakai over ker
rs biasa jer
kekeke..aku pakai baju wedding masa bertandang umah en.Suami..hehhe
bajunyer simple jer..baju kosong sulam benang perak ade manik2 skit jer..nak banding ngan kak ju,akma,aisyah baju deme lagi ler bermanik2 sarat bagai..cume nampak pelik skit kat aku ni sebb aura baju kawen gamaknyer..kekeke..

mintak izizn en.suami nak pakai baju ni mlm td..die dok erm..erm... jer..
dah last2 bg lah jugak..walaupaun ala2 xikhlas gitew..
aku pakai pun sebb rs selesa pakai baju ni nak banding dengan baju raya aku yg lain..
tapi baju ni pun dah ketat skit..woooo..baru 3 bulan lbh kot ..dah muat2 jer..bila duduk nampak muncit skit mcm dah preggy 3 bulan..huhuu..org preggy pun leh pakai baju hantaran die taun lepas.kekekke..
adoi membesar bagai johan aku ni..
huhu..harus lah kena diet..kalo dak semua baju xleh pakai..lagi parohh...

moga2 hari ni cerah sampai ke petang.dah cerah dah kol 8 lebih tadi..kami nak beraya jer..Alhamdullilah cerah suaca..


No comments:

Post a Comment