Tuesday 4 September 2012

Double tapaw


dah petang ni dpat rezeki lagi.

sebekas macaroni goreng..
leh la buke ngan abah n mak petang ni..
tghhari tadi en.suamiku msg kata abah ajak buke kat umah ..
abah pun pose 6 gak..heheh..
so leh ler bwk bekal ni g umah abah.

semlm tuan punya macaroni goreng yang buat open hauz tp aku xg sebb dah pose..hari ni pun sama..heheh die bwk dtg opis pun..siap call suh naik aku xdpt join sbb pose baru masuk hari ke-2..huhu
mcm lambat kan sedangkan syawal dah nak abis..sebb tu aku gigihkan juga pose nak habiskan minggu ni sampai sabtu..sebb nyer minggu lepas aku dah period so terlewat lah mula pose den..huhu

tp  masih ade juga yng ingat padaku..dapat lah 2 bekas tapawaan ini hari..
Alhamdullillah..

p/s:  lupa pulak MIL pun pose gak ehehhe..tp hari ni nak buka kat air kuning umah my parent..mak metua nnt aku order lain bg die rasa kek lapis tu..heheh..


time kasih daun keladi ade lagi boleh bg len kali..hehehe

No comments:

Post a Comment