Thursday 4 October 2012

Tragedi Majlis Kawen


Assalamualaikum..

erks..Alahamdullilah..
hari ni berkongsi citer pasal kawen ..kekeke
majlis kawen memasing

dari pagi tadi dok citer adik die nak kawen ngan janda anak 1..
hehehe..nak kawen raya cine ni..

aku plak..heheh abg aku kawen dah ngan janda anak 5
dan adik aku akan kawen raya cine juga nnt..
InsyaALLAH

Petang ni plak on the way balik lunch dalam kete bercerita plak  pasal majlis masing2..
ade yang berkaraoke time kawen.kan main pengantin menyanyi  .heheh
ade lak sorang lagi malam hari nikah umah banjir sampai kena bukak pelamin..
pastu pasang balik pg esoknya sampai ilang2 gelang kaki rega 2 ribu..
sedih jer malam lepas nikah

AKU...? majlis aku ade ler karaoke tp bukan kugiran tepi pantai yer..
asalnyer plan abg2 aku nak suh En.Suami nyanyi..duet ngan aku..
sori kami xlayan..
nasib cameraman pun sibuk dok amik gambo kami..
so xde mase nak layan tetamu pun aku..siap bergambo aku trus g outdoor.
stop aoutdoor pun sebb ujan lebat angin kuat dekat Pekan Tapah..

Alhamdullilah time kenduri n sanding kt umah aku hari panas terang benderang time outdoor jelah cuaca xberapa baik kena sumpah ngan Toh Tan Dewa Sakti gamaknyer..saper2 orang tapah mmg tau lah riwayat kisah TTDS tu...mak aku kata xtahan dolat sbb kami pakai kuning kena  palak tarikh tu Hari Jadi Agung
sampai khemah kat umah En.Suami rosak teruk 2 khemah..mujur ade garaj kete penyelamat kalo tidak xbersandinglah kami esoknyer..hari sambut menantu cuca elok sampai ke malam

Tp apa pun syukur semuanya selesai dah..tu leh buat kenangan dan leh citer kat anak2 nnt.
Majlis aku biasa2 jer..kelam kabut majlis kenduri tu biasalah..huhuh..
Syukur semua dah selesai walaupun hati sedih malam sebelum nikah..nak nikah plak janji lepas asar tp Tok Kadi datang dekat nak magrib..dan ade impian utk majlis tu yang aku plan tak tercapai...Sesungguhnya kita hanya merancang tapi ALLAH yang menntukan..





No comments:

Post a Comment