Tuesday 23 October 2012

Percaya ke Tidak..


Assalamualaikum

Mcm xberapa nak percaya..sebab per.??
semalam balik keje aku tgk ade kad jemputan kawen..baik punya nama siap bertaip..
hati aku dah rasa lain..sebab tengok cop setem tu dari seremban...

kat sampul belek sah lah ade nama pengantin siap2 kt depan..
huhu..percaya ke tidak..
tarikh kenduri pada 11.11.2012
siapa pengantinnya???
nama pengantin lelaki buat aku xleh nak percaya...
lelaki aka seorang teman aka abg angkat aku nak kawen ..
not for the 1sti time tapi maybe yang ni 2nd time punya or repeat wedding..xkan kt beria berkad2 bagai ...

Aku xleh percaya sebb aku tau die dah kawen masa mula2 kenal die dulu..
mula-mula kami sama training untuk jadik Assist.Restaurant Manager ngan KFC..masa  tu inai kat jari die pun xilang lagi..baru kawen and baru nak memulakan kerjaya.Tp sebagai adik angkat aku taulah serba sikit masalah dia dengan wife die dalam bab2 berkawan ni....

Ntah aper kisah tiba2 nak kawen lain..huhu...adakah...?? mereka sudahh....huhuh nauzubillah...
sedih plak sebb rsnya die dah ade anak 2 kalau xsilap..
naluri aku membuak2 nak tau..nak jg tepi seluar beliau tapi En.Suami dah larang awal2..
"jangan komen2 kat FB,jgn nak sms2 tanya,jangan nak nyembang2 ngan kwn lain"

Adoi aku sekadar ingin tau ..huhu sebagai kawan dan adik angkat..

En.Rizal kad undangan mu itu mengundang resah dalam hatiku..boley gitu...








No comments:

Post a Comment