Thursday 18 October 2012

Alhamdullilah BERJAYA

Bilangan Pengguna Hari Ini:202
Bilangan Pengguna Bulan Ini:83783
Sila Isikan No. Kad Pengenalan Anda (Contoh : 831211105482)

No. Kad Pengenalan

:



BERJAYA

Tahniah. Anda berjaya di dalam urusan temu duga ini.
Nama
No. Kad Pengenalan
Jawatan
Gred
Keputusan
ROZIZARIAH BINTI MAT TARMIZI
xxxxxx-xx-xxxx
PEMBANTU PENGURUSAN MURID
N17
BERJAYA

Tarikh lapor diri dan penempatan akan dimaklumkan oleh Kementerian Pelajaran Malaysia (KPM).

apakah maksudnya..huhuh..xsangka "BERJAYA" ..tp surat xdak lagi..
Actualy result dah kuar 11 oktober lepas..tp aku malas nak check malas nak berharap sgt..sebab keje sini pun dah ok juga cume kena tunggulah nak kena serap tetap..

sekali check semlm lepas ade 2 orang pakse aku check..aku pun gagahkan lah diri mengecheck result kt web SPP..sekali loading punya loading..kuar ar result di atas..oooooo

tp apa2 kena gak tunggu surat..skang hatiku berbelah bahagi..nak ker terima jawatan tu..atau stay tunggu jawatan sekarang tp nnt yang dikendung xdapat yang dikejar berciciran plak jadiknya..huhuuh..menunggu jawatan sekarang diserap ke tetap entah taun bila..aku ade baki setahun setengah lg utk habiskan kontrak skang dan belum kena tunggu jugak samaada kontrak sambung atau serap tetap..

apa pun kena tunggu surat dari KPM ..huhu mintaklah penempatan aku di area2 sekitar sini jer...
Ya ALLAH permudahkan lah urusan ku yang ini buat kali ini..





No comments:

Post a Comment