Tuesday 16 October 2012

Sharing Besday..


Assalamualaikum..

huhu mengah ..
jap2 tarik nafas..
huhu

ok..nak citer pasal semlm
semalam yang bertarikh 15/10/2012 genaplah usia abah 64 tahun dan genap usia my sis Ina 32 tahun..
abah n my sis ni mmg anak abah..dah la besday sama..kiranya kakak aku ni ngan abah mmg sekepala..
berkongsi tarikh yang sama 15/10 tahun jer beza abah 15/10/1948 n kakak aku 15/10/1980 kira abah sambut hari lahir die yang ke-32 mak aku bagi hadiah anak..hahaaha.hadiah terbaik mungkin walaupun kakak aku ni bukan anak sulung tp anak yang ke-5.mcm best jer kan leh sharing besday date dengan anak..
Semua kehendak ALLAH kan..

semoga ALLAH lanjutkan usia abah dan kakakku dan semoga sentiasa dalam lindungan rahmat ALLAH

Asalnya plan aku nak celebrate besday abah raya qurban ni..cadang nak buat kek then tiup ramai2..makan pulut kuning mcm mak biasa buat bila tiba harijadi kami..hehehe..tapi besday mumy plak dah plan beli kek ngan adik aku..

abah plak dengan mak buat laksa kebetulan siangnya ade catering order..elok jer aku sampai rumah abah call tanya balik ke tak..cadang mmg nak balik tp belum bincang ngan En.Suami..Alang2 dah dengar bunyi laksa sepantas kilat rasanya nak balik celebrate besday abah..

aku xde bawak apa2 pun..bawak badan jer..heheh tgk2 adik aku bawak balik ayam goreng Kfc ....kek coklat ....aku tumpang makan jelah...tapi xde amik gambo pun camera aku xde bateri..huhu
ade skit jer snap dari hp En.Suami tapi gambo goyang..ceh..

layan lah gambo blur sambil menjeleskan along n angah yang xdapat balik kekekek...



budak kecik ni wakil ibu die potong kek ngan atoknyer

my sis yang sharing besday date dengan abah tengah nyudu laksa..



mak & abah mase mude2..cewah aku pun xgtu


abah dengan pak njang..ensam tak menten sampai dah umur 64 tahun 
rambut jer skang dah tukar style atok2..seingat aku rambut abah feseyn gtu sampai die pencen..



My heaven..



tengah2 tu besday mumy 2b 
xcukup sorang aku tengah makan beradap time deme gediks2 ni





No comments:

Post a Comment