Friday 5 October 2012

Derhaka Lagi..kekeke


Assalamualaikum..
petang jumaat dah..

jangan derhaka dengan suami..kekekeke
xdelah derhaka mane pun..
cume xbalik rumah time rehat tadi..
aku balik rumah mak aku ..
makan nasi rumah mak.hehehe..

aku cume msg en.suami kata xbalik tp xbagtau g mane..wawawa...
bukan kemana pun..balik rumah mak sendiri..
tapi sebelum nak balik tu elok keluar jer gate UiTM  td..dok melambai2 polis bantuan..mujur jelah xterlanggar lori kren yang tibe2 jer kuar dari construction side belah kanan..
die ni tau lah beso ade cangkuk bagai xyah lah kerek sgt ngan aku yang sang kancil comel ni..
belok kekanan lembap lak tu..aku potong jer..sambil jeling driver lori kren tu..kap lam ya nga rupanya..
patut ler...
baru 2 hari lepas kak fiza penyelia asrama accident ngan motor kt ctu..xtaulah sape salah..
melaju jer kdg2 yg kuar dari construction side tu..

Ok!! aku selamat sampai dengan jayanyer kat umah mak..
sampai2 trus landing atas sofa..muahahah..syoknya tgk tv sambil berbaring atas sofa..huhu
leh la tukar2 chanel walaupun xde astro kt umah mak abah aku..tp byk chanel boleh tgk..tv indon pun dpt..kekeke

dah settle makan lepak2 ..gosip2 ngan mak..tgk jam dah kol 2 aku pun siap2 balik nak g keje..
sedap2 drive 90km kat area Kg.Changkat Petai..tibe2 ade benda drop ."Kretup" atas cermin depan..
ehh mana datag lak batu ni..jatuh dari langit aper..nak kata selisih ngan lori batu xde pun selisih ngan kete jer.
bila diingt2 balik kalolah cermin kete aku pecah kan dah mcm dolat dgn suami...
mau kena marah punya..

dah la pagi2 tadi aku heran kenapa org dok bg lampu..rupanya td baru pasan tangki minyak terbukak kau..huhu

huhu ..jgn derhaka ..kan dah kena...




No comments:

Post a Comment