Tuesday 2 October 2012

Hari ni MAMA nak datang


Assalamualaikum..

ngehehe..tajuk macam ade MAMA.jer..aku ade mak n mak metua yang aku panggi mak juga jer.  MR.Mama pun xde sebab En.Suami bukan Mr.Mama..kkekek
tunggu aku jelah jadik mama..

hari ni tibe2 lak ade perjumpaan Staf ngan Rektor..
haiya selalu buat kat Sri Iskandar..
hari ni tgk ade makan2 bagai minum petang ler kot...
makan tgh hari pun bagus gak jimat duit belanja..

semua org kalut MAMA aka Rektor nak datang..
kekalutan tu sebab semua xberapa IN kot ..
hahaha..

Ketua yang ramah selalunya dikenali..
Ketua yang prihatin selalunya mengambil tahu..
Ketua yang bertimbang rasa selalunya tidak beremosi..
Ketua yang Adil selalunya tak berat sebelah..
Ketua yang ikhlas selalunya memahami..
Ketua yang baik selalunya disukai..

MAMA nak datang semua orang suke tak..suke tak??? kekeke...

tepuk dada tanya iman memasing..huhu..aku biasa2 saja..
selagi dia masih ketua dan orang atasan sebagai staf biasa dan orang bawahan kenalah akur dengan keaadaan dan ketidaksempurnaan diri beliau..Beliau juga manusai biasa yang tidak lepas dari khilaf dan alpa...baik buruk biarlah TUHAN saja membalasnya..

walau ade hati yang bagai dicubit2 melihat muka beliau..pada aku itu semua dugaan dan cabaran dalam pekerjaan..dugaan dalam menguji kesabaran  dan cabaran dalam pekerjaan menjadi pekerja yang hormat pada ketua walaupun ketua tu xberapa nak betul..kekekek..

kalau tak xdelah sain AKU JANJI.."Saya Yang Menurut Perintah"
sekian...





No comments:

Post a Comment