Wednesday 8 August 2012

Semakin hari semakin resah


Assalamualaikum.

pagi-pagi dah spoil..
masalah sungguh jadi operator telefon ni..bidan terjun pulak tu..
semua serba xkena..
pagi-pagi dah kena sound..
yang menyaound plak org bawahan jer..

Sabar lah hati..
aku terima tugas ni walaupun bukan tugas aku sebab  "Saya Yang Menurut Perintah" atas arahan tugas yang diarahkan dari masa ke semasa,dah tanda tangan AKU JANJI kan..

Walaupun sebenarnya mmg ade staf yang sepatutnya duduk kat tempat aku tp aku terima juga sebab atas arahan pihak atasan..tapi kenapa pihak atasan xpernah nak faham.Aku pegang tugas ni tanpa ada tunjuk ajar  dan latihan yang betul.sedangkan orang yang dah diberi latihan dan diajar boleh plak lepas tangan dan ada plak yang menyokong.

Semakin hari semakin aku resah menunggu..sandang jawatan yang bukan dalam surat tawaran asal,kena dengar komplen hari2 pasal benda2 yang boleh dikompromi.Bila lah oprator baru nak lapor diri ni..tensen mak dah .puasa tapi hari2 makan komplen..uhukk...gemuk lah memendam rasa gini..

Yang faham tu time kasih banyak2..yang cakap pandai tapi tak nak buat tu semoga ALLAH bukak pintu hatinya.







No comments:

Post a Comment