Wednesday 8 August 2012

1st Day Bukak Kedai


Dengan lafaz Bismillah

Hari ni setelah beberapa kali aku cube berniaga..
since dari 2009
start jual kek untuk kawan2 rapat..
pastu jual kuih raya menjelang raya..
jual kerepak...
amik upah jahit baju..huhu
taun lepas masyuk skit..
tempahan baju pun aku amik.tempahan kuih pun aku buat..kerepek pun aku pulun..sampai xcukup tdo sebb xde kakitanga..hehe
taun ni relaks jelah..xlarat baru lepas kenduri kawen bulan jun hari tu..
taun ni kita jual benda siap jer..
kita jual kerongsang plak..
harap2 rezeki taun ni lebih skit..modal byk gak dah kuar
taun lepas aku sorang2 jer piki nak marketkan brang jualan taun ni..dah ade orang tolong..

dapat lah buat lesen SSM..so skang leh berniaga secara sah..
adenyer lesen SSM leh buat kad borong Mydin..hehheh bukan aper leh lah dapat diskaun n bole beli banyak kalo nak kenduri..

moga-moga tahun ni..berkat dibulan ramadhan ni..akan ade sinar dan rezeki untuk kami..
berkat nama company yang kami pilih  Dafinah Ibtisam Enterprise (Kakayaan,Senyuman)

Rezeki ramadhan harap2 murah dan berkat adenya..
saper2 yang berminat..boleh  like page ni  Dafinah-Ibtisam

Terima kasih kerana membaca post aku ni dan jgn lupa jenguk page Dafinah Ibtisam Enterprise..
bisnes ni baru nak mula..so masih banyak perlu diperbaiki..

Semoga ALLAH permudahkan jalan.




No comments:

Post a Comment