Thursday 16 August 2012

Selamat Hari Raya ..semua..


Assalamualaikum..

semua orang dah dok bagi ucapan raya..aku bila lg?
huuhuu..kat opis ni dah ade separuh kot yang dah start cuti raya..aku biasalah jumaat ni keje lagi..gigih tak gigih la..badan pun xberapa sihat dah..dah mula batuk2 tanda nak demam aku ni..

kuih raya adalah skit..seminggu ni balik keje dok pulun kuih raya..malam ni nak kena buat kek org order plak..adoi...taun ni mmg aku xamik order banyak..sebb nya aku xdok cuti lebih so mmg xmampulah nak buat banyak order..jadiklah sikit pun rezeki..

penat sampai xde mood nak raya..kasut ngan tudung raya pun lom ado ni..huhu jumaat baru nak bersopping td drop MIL kat pasar sari..ramai orang jual kuih raya..heheh tunggu lelong ler malam sabtu ni.kekekeke..

oklah sebelum melalut terlalut...
aku nak ucapkan






ucapan ditujukan

kepada
all reader yang sudi jenguk blog aku yang tak seberapa ini.

kepada rakan blogger
kawan baik since form 4
geng soping sogo
new friend org ipoh

kepada follower yang sudi follow blog aku
ema
kak atie
roz
misshannajr
Me

Maaf sekali lagi andai ade coretan-coretanku yang mencuit rasa..






No comments:

Post a Comment