Wednesday 1 August 2012

Bertukar-tukar kad Kerja


Semua uoall ade kad keje company or jabatan masing2 kan..heheh..
setakat ni berapa banyak dah kad kerja korang tukar??

aku..??? 
jabatan kerajaan dah 3 kad yang penah pakai,
tapi ade jugak jabatan yang pernah aku kerja xde kad staf..
setakat nametag jer..

setakat ni yang agak canggih leh main swipe2 guna kad tu..


1.PPUM


cukup 7 bulan pakai kad ni.dapat pakai kad uitm plak
muke pun dok kurus skit dr skang..hahaha


2.UITM


2-2 ni badan berkanun..2-2 pun bawah Kem. pengajian tinggi
lepas ni xtau lah kad kementerian mana lak aku leh pakai ekk..
harap lepas ni Kementerian Pelajaran plak ..hehehe



harap2 ade rezeki..leh la tambah koleksi kad staf..
mudah2 aku lulus temuduga  esk..
nebes ni,prepareation pun takat baca2 mane yang mampu jer..
doakan aku yer....



No comments:

Post a Comment