Wednesday, 1 August 2012

Rezeki Dipagi Hari


Alhamdullilah..

rezeki walaupun hanya sepaket kerepek pisang..syukur ade juga yang sudi memberi..

al-kisah..Ade sorang lecture ni..namanya Pn.Nora..orangnyer lembut dan kecik molek sajok.
dia ni Pensyarah Kanan Pengajian Bahasa..

dia lalu depan kaunter..aku pun teringat lak ade parcel sampai untuk dia semalam..buat baik dengan orang xrugikan..walaupun ade yang kata Pn.Nora ni skema tahap xleh blah..hehe tp dia ramah..and rajin bertegur saper dengan staf bukan akademik.

tengok-tengok dia balik dari kerete dia bawak sebundut besar beg plastik..kak ju bgtau aku Pn.Nora bawak kepek.
heheh sampai dia kat kaunter kami pun tegur.".banyak tu Pn.Nora,buat jual ker ".
Dia plak trus keluarkan paket kerepek tu..katanya nak sedekah bulan puasa..tempah kat orang..dptlah aku sepaket,kak ju sepaket ..lalu plak En.Hasrul dpt gak die sepaket..


kwn2 yang lain sabar ekk..maybe jap g die agih2kan..


moga murah rezeki sang pemberi selalu..
Time kasih Pn.Nora..

sepaket kerepek pisang yang membawa doa untuk yang memberi..Amin






No comments:

Post a Comment