Friday 24 August 2012

Layan Orang Jauh


sunyi sepi pejabat petang ni..kekekke
aku balik awal td kol 11.50 dah cabut..
mentang2 xde bos.xde ketua jabatan..
kan main memasing
belum kol 12 dah cabut.
samalah ngan aku..
aku cabut pun sebb ade orang jauh datang umah mak mertua..
nak tengok orang baru katanya ..orang baru aka aku ler..
menantu baru  Epok aka ibu mertuaku..

al-kisahnya..
adik mak mertua aku balik beraya dari sabah.
masa kami kahwin bulan jun hari tu die xde datang..so nak tengoklah anak sedara baru..
kebetulan raya2 ni ramai lg staf xmasuk keje..call in pun mmg takdo...
so bila En.Suami kata deme2 dah sampai aku pun ckp lah nak balik awai mintak tlg gantikan tempat aku..

kol 11.50 aku dah cabut sampai umah kol 12.15 tgk dah ade 3 biji kete kat laman tepi..heheh mcm ramai jer
nebes pun ade yerlah 1st time jumpa..
tp so far pak2 sedara baru aku tu ok2 belaka..
so xdelah rasa tersisih or kekok sgt..
layan jelah..elok kol 1.15 deme mintak diri..
dapat lah rehat kejap sebelum start masuk keje balik kol 2.45..

heheh ingtkan aku yg lambat rupanya masuk2 opis kosong..semua pun belum sampai..
masa aku paking kete man jer sampai..yag lain2 semua baru masuk ni ha..heheh
bos xde..

xperlah ade jugak rezeki aku layan orang jauh..bukan hari2..setaun sekali silap2 bukan tiap2 taun pun..
layan baik nnt dapat balasan baik ..InsyaALLAH..



No comments:

Post a Comment